FAQ Hem - Frakt och leverans
Frakt och leverans
Hur mycket kostar paketering och hantering på Lounge by Zalando?Lounge by Zalandos standardkostnad för paketering- & hanteringskostnader är 60,00 kr, oavsett hur många artiklar du beställer. Returfrakten hos oss är alltid gratis. Om ...Läs mer
Hur lång tid tar leveransen?Du beställer de artiklar du gillar. Sedan, då kampanjen är avslutad, beställer vi dessa artiklar från våra leverantörer. Efter att de kommit till vårt ...Läs mer
Var är min beställning?Vi skickar en orderbekräftelse med en PostNord tracking-länk till dig så snart ditt paket har skickats från vårt lager. Med hjälp av denna länk ...Läs mer
Är det möjligt att ändra leveransadressen på en beställning jag redan gjort?När du har avslutat och bekräftat din beställning, kommer vi inte att kunna ändra beställningen – detta innefattar leveransalternativ, din leveransadress och produktstorlekar. Under ...Läs mer
Är det möjligt att kombinera två eller fler beställningar för leverans?På grund av tekniska skäl kan vi inte manuellt kombinera olika beställningar till en enda. Om du gör en andra beställning kort efter den ...Läs mer
Vad ska jag göra om jag får ett skadat paket?Om ditt paket levereras i skadat skick, skicka oss en kort beskrivning av skadan och 3 till 5 foton som tydligt visar det skadade ...Läs mer
Finns det ett alternativ för kortare leveranstid för min beställning?Tyvärr kan vi inte erbjuda alternativet förkortad leveranstid för alla artiklar på vår webbsida. Detta leveransalternativ är endast tillgängligt för utvalda kampanjer. Kontrollera den ...Läs mer
Vilken fraktpartner levererar till mig och vad är mina leveransalternativ? Lounge by Zalando levererar dina paket till postombud via PostNord. Leveranserna sker från måndag till lördag. Var kan jag få mitt paket levererat? ...Läs mer
Kan enskilda föremål från en beställning skickas separat?På grund av logistik- och redovisningsskäl kan vi tyvärr inte leverera artiklar separat efter att din beställning bekräftats. Har du gjort en beställning, ...Läs mer
Vad händer om jag inte är hemma när leveransen kommer? PostNord kommer alltid att leverera din beställning till ett utlämningsställe. Du kan hämta beställningen när det passar dig inom 7 dagar. När paketet ...Läs mer
Var levererar Lounge by Zalando?Om du är registrerad i Sverige, levererar vi endast till det land du är registrerad i. Om du vill få din leverans till ett ...Läs mer

Gratis hotline

  • 020 79 40 43
  • Mån-fre (kl. 8-20)

Betalningsmetoder

  • payment_visa
  • payment_paypal
  • payment_mastercard
  • payment_swish

Du hittar oss också på

  • Facebook
  • Instagram

Frakt- och leveranspartner

  • shipping_postnord

Lounge by Zalando Apps

  • App Store SE
  • Google Play SE

*Jämfört med det rekommenderade detaljhandelspriset.¹ Alla priser är inklusive moms. Paketerings- & hanteringskostnader ingår inte. ³ Obligatoriska fält 4 Betrakta de visade beloppen i andra valutor än euro som icke-bindande beräkning av den aktuella valutakursen och inte som en obligatorisk tjänst från Lounge by Zalando. Alla beställningar kommer att faktureras i €, vilket kan avvika något från beloppet i din hemvaluta eftersom detta bestäms av din banks växlingskurs.